Öregedés

Öregedés

2022. június 16. Demencia

2022. június 16. - gimkat

Dementálódok. Elfelejtek neveket, sőt alapvető szavakat is. A rövid távú memóriámnak vége: amit fél perce akartam mondani/csinálni, kiesik a fejemből. Lehet, hogy írtam már erről,,, de talán elfelejtettem. Szenvedek tőle, nagyon zavar. Használok egy emlékezetjavító tapaszt, de nem veszem észre a hasznát. Sose volt jó a memóriám, na de mára katasztrofálissá vált, és ez nyilván még rosszabbodhat. Csináltattam egy speciális tesztet pár éve, akkor a 30-ból 27 pontot értem el: csak egyet rontottam el: meg kellett volna ismételnem három szót, amiket pár kérdéssel korábban tettek fel. Csak kettő jutott eszembe. Ez mára biztos rosszabbodott. Nem akarok öregek otthonába kerülni. De mondtam az egyik gyerekemnek, hogy akkor bevihet, ha már nem tudok róla. Nekem ez rosszabb, mint az öregedéssel járó testi bajok. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://oregedes.blog.hu/api/trackback/id/tr8415596562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása