Öregedés

Öregedés

Komment, 2022. április 30.

2022. április 30. - gimkat

Használom a facebookot, like-olok, és olykor posztolok. Előfordult már, hogy a beírásom miatt törölt az illető az ismerősei köréből. De ez új: magánüzenetben kaptam egy mocskolódó szöveget. Vén, baszatlan kurvának neveztek benne. Persze rosszulesett, ráadásul nem is tudom, melyik véleményemre kaptam. Amikor megnyugodtam, elgondolkoztam rajta: tehát az illető (és sokan mások) úgy gondolják, hogy aki nem él szexuális életet, az hülye, idegbeteg, politikai kérdésekben is ostoba véleményeket hangoztat. Ilyen korrelációról még nem hallottam. (Bár azt nem tudhatja, hogy élek-e, vagy sem, de nyilván azt gondolja, hogy a korom miatt már bizonyára nem. Ez is tévedés, az idősebbek is élnek nemi életet.

De miért lennék kurva? Pénzért árulom a testme? Ugyan már! 

Na de így együtt – vén kurva – sértőbb a sértőnél. És nyilván ez volt a cél. Mindig megdöbbenek, mennyi gyűlölet van az emberekben. Szerencsére nem mindenkiben.

A bejegyzés trackback címe:

https://oregedes.blog.hu/api/trackback/id/tr8215596558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása