Öregedés

Öregedés

Olvasás vagy alvás, 2023. március 21.

2023. március 21. - gimkat

37 éves voltam, amikor komoly bajjal, egy szívrohammal kórházba kerültem. Egy hét után az intenzív osztályról áttettek egy kétágyas szobába, ahol a betegtársam egy nyolvanvalahány éves néni volt. Este korán leoltotta a lámpát, mert aludni akart. Én viszont olvasni szerettem volna. Olvasólámpa se volt az ágyamnál, végül kimentem a megvilágított folyosóra, leültem egy székre, és ott olvastam. Manapság azon kapom magam, hogy én is inkább leoltom a lámoát, és alszom, vagy mondjuk úgy, hogy alvásba menekülök. Nálam ez biztos jele az öregedésnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://oregedes.blog.hu/api/trackback/id/tr6718077154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása