Öregedés

Öregedés

Nagyszülő, 2023. március 27.

2023. március 27. - gimkat

Akinek gyereke születik, nagy valószínüséggel előbb-utóbb nagyszülő lesz. Három gyerekem van, és hat unokám, mindegyik gyerekem 2-2 gyereket szült/nemzett. De milyen nagymama vagyok is, ha anyának sem voltam kiváló? Mindenesetre jobb nagymama vagyok, mint anya voltam. Csodálom az unokáim szépségét, okosságát, egyediségét, ugyanakkor nehéz nekem hozzájuk kapcsolódnom. Számomra nem túl vonzó tevékenység kisautókat tologatni vagy hasonlókat tenni. Imádom őket, gyönyörködöm bennük, kedves vagyok hozzájuk, de... Sok időt nem szívesen töltök velük, ez az igazság. Vannak igazán gyerekhez értő barátaim, érdekes módon főleg férfiak. Ők szívesen töltenek akár hosszabb időt kisgyerekkel, és a gyerekek ezt tudják, érzik, és ők is szívesen vannak velük, Csodálom őket. 

A bejegyzés trackback címe:

https://oregedes.blog.hu/api/trackback/id/tr4218082022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása