Öregedés

Öregedés

Születésnap, 2020. július 20,

2020. július 20. - gimkat

Ma vagyok 66 éves. Tűléltem anyámat, aki a 66. születésnapja előtt előtt halt meg 23 nappal. Nem is értem. Az ő génjeit örököltem, nagyon hasoníltok rá, ráadásul nagyon egészségtelenül élek. De túléltem. Igaz, a nővérem (a féltestvérem) 87 évesen halt meg csaknem két éve. A gének. Furcsák. 

A bejegyzés trackback címe:

https://oregedes.blog.hu/api/trackback/id/tr6216037718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása